DETALII FIRMA

Denumirea companiei: SC EDEPO TRADE SRL
Adresa Sediului Social: Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Strada Muresului, nr. 45-45A, Corp A
Cod Postal: 400598
Cod Unic de Inregistrare (CUI): 41646476
Nr. Reg. Comertului: J12/3628/16.09.2019
EU VAT NUMBER: 41714996
IDENTIFICATOR LA NIVEL EUROPEAN: ROONRCJ12/3628/16.09.2019

 

BANCA

Banca Transilvania
CONT: RO69BTRONCRT0515421301

 

CONTACT

Telefon: 0759797777
Email: contact@edepo.ro

 

Termeni și condiții

În scopul prezentului contract se vor folosi următoarele definiții:

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe site, care prin finalizarea procesului de creare a contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termene si Condiții.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică a vânzătorului și a cumpărătorului.

Site – platforma online prin care utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite sau asigurate de S.C. EDEPO TRADE S.R.L.

 

Încheierea contractului 

Imaginile produselor care sunt prezentate pe site au caracter informativ și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Contractul cu Edepo Trade SRL este încheiat în momentul în care Edepo Trade SRL acceptă oferta cumpărătorului și efectuează livrarea, confirmând expedierea printr-un apel telefonic, SMS sau e-mail.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii si o va face doar de comun acord cu cumparatorul.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor dorite în coșul de cumparaturi, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin card, transfer bancar sau plată prin ramburs. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului. Dacă produsul este indisponibil, există posibilitatea de a face comandă pentru acel produs, în acest caz se va cere un avans executat prin ordin de plată sau transfer bancar. 


Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vănzatorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil sau agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

 

Asistenta post vanzare:

Se ofera asistenta post vanzare pentru clientii Edepo Trade prin intermediul contactului telefonic 0759-797-777 sau prin email la adresa contact@edepo.ro sau formularul de contact accesibil din sectiunea Contact
Aceste servicii includ informatii suplimentare legate de produsul achizitionat, asistenta la asamblarea/punerea in functiune a produselor cumparate, asistenta la remedierea unor posibile neconformitati, informatii despre garantie.

 

Service post-garantie:

Edepo Trade pune la dispozitia clientului service-post garantie. Acest lucru se face contra cost, dar la prețuri speciale pentru clienți. Demersurile sunt asemănătoare cu cele de la garanție.

 

Imagini/Poze si descriere produse

Produsele pot diferi ca și culoare, textura, consistenta sau dimensiuni față de imaginile și textele postate pe pagina web. Nu ne asumam raspundere pentru diferente minore estetice/vizuale prezentate prin imaginile postate pe siteul EDEPO.RO si produsul vandut. Diferentele minore pot varia datorita modificarilor facute de catre producator de la un lot de produs la altul.

In cazul in care clientul sesizeaza o discrepanta majora justificata, are dreptul sa ne contacteze prin mijloace oficiale precum email sau telefon si sa solicite returul,  schimbul produsului, sau  despagubirea partiala a valorii incasate(supus unor intelegeri mutuale intre vanzator si client). Eventuala discrepanta trebuie documentata prin poze sau imagini video doveditoare pentru a putea efectua investigatia necesara.

Clientul ramane protejat de aceasta clauza atata timp cat sesizarea este facuta in termen de 14 de la data intrarii in posesie a produsului.

 

Drepturi de Proprietate Intelectuală

Conținutul și toate celelalte materiale disponibile pe edepo.ro, incluzând, fără limitare, drepturile de autor și alte drepturi de proprietate intelectuală asupra operelor de artă, elementelor de grafică, fotografiilor, textelor, clipurilor video și audio, mărcilor și siglelor disponibile pe edepo.ro (în mod colectiv, „Conținutul”) sunt proprietatea Edepo Trade SRL și/sau afiliaților săi. Puteți accesa și utiliza site-ul edepo.ro și Conținutul aferent doar în scopuri proprii, necomerciale sau de divertisment. Nu sunt permise copierea, reproducerea, reutilizarea, retransmiterea, adaptarea, publicarea, elaborarea, postarea, încărcarea, distribuirea, modificarea, difuzarea sau generarea de opere derivate cu privire la oricare Conținut, în orice mod, inclusiv în scopuri publice sau comerciale, fără acordul scris prealabil din partea Edepo Trade sau proprietarului respectivelor materiale. Toate drepturile care nu sunt acordate prin acești Termeni și Condiții de Utilizare sunt rezervate în mod expres de către Edepo Trade.

Prețurile

 Prețurile expuse pe pagina web (în limba română) sunt prețuri nete exprimate în moneda națională a României, lei. Prețul ofertelor este valabil și va fi finalizat în cazul în care procesul de comandă a fost urmat corect și comanda a fost aprobată.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp.

Prețul final al produsului și transportului este prețul la care produsul este aprobat de către solicitant și trimis prin e-mail. Prețul final poate fi modificat doar printr-un acord între părți.

În cazul în care comanda se modifică, indiferent de motiv, se aplică modalitățile de plată și transport în momentul modificării.

Prețurile promoționale sunt garantate în limita stocului și până în ultima zi a promoției. Prețurile expuse pe pagina web se pot schimba în funcție de cursul valutar din acea zi. Prețurile sunt raportate la prețul de achiziție din partea furnizorului, modificate în mod automat. Ne rezervăm dreptul să efectuăm aceste modificări fără nici o notificare în prealabil. Reducerile acordate pot fi modificate conform cererii, stocului disponibil, prețul funrizorului sau a climatului pieței.

Promoțiile de Black Friday sau alte campanii similare vor fi puse in categorii speciale de reducere, marcate ca atare in mod vizibil, separat de restul produselor. Produsele cu reducere preexistentă nu vor avea legatură cu produsele din categoria specială de reduceri, ca atare nu vor fi tratate cu aceleași reguli. 

Clientul este de acord cu politica de prețuri în momentul plasării comenzii. In caz contrar are dreptul să exploreze pe alte platforme online sau magazine fizice după produsele dorite.

 

Modalități de plată și livrare

Plată online cu cardul:

Clientul plătește cu cardul (Visa sau Mastercard) la finalizarea comenzii. Plata este procesată cu autentificare 3D-Secure procesata prin Netopia Payments(MobilPay). Tranzactiile sunt securizate, nu stocam datele cardului la noi in server nici la Netopia Payments, datele sunt direct transmise către Visa sau Mastercard.

Comisionul pentru procesarea plății este 0%.

 

Plată online cu cardul în rate:

Posibilitate de plată în rate fără dobândă la una din băncile noastre partenere: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank, BRD Finance. 

 

Factura proformă:

După preluarea comenzii, produsul este ambalat, apoi factura este întocmită și trimisă. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură.  Bunurile sunt expediate din depozitul furnizorului direct.

 

Plata ulterioară (sau ramburs):

Dacă achiziționarea se face prin curier, plata se face prin ramburs, la primirea produsului. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se găsește în plicul de expediție a coletului principal din comandă, în spatele documentului de transport. 

În cazul în care cumpărătorul este absent în ziua livrării, curierul îl va contacta pentru a stabili de comun acord o nouă dată de livrare. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a curierului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către curier expeditorului.

În cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expediției va fi facturat în comanda următoare.

 

Modul de ambalare:

Produsele noi sunt ambalate in cutia originala de la producator. Aceste produse sunt sigilate iar instructiunile de montaj sunt incluse in pachet. 

Produsele refurbished sau second hand sunt ambalate in cutie, starea produsului este specificata in descriere. 

 

Livrare parțială

Exista anumite cazuri excepționale în care anumite produse comandate nu mai exista în stocul furnizorului,  iar acest aspect nu poate fi corectat prin actualizarea stocurilor. În aceste situații, fără o notificare prealabilă vom factura doar produsele disponibile pentru a fi expediate cumparatorului. Pentru aceste situații, în momentul în care produsele intră în stoc, cumpărătorul va fi contactat pentru a i se aduce la cunoștință acest aspect în vederea expedierii produselor disponibile.

 

Atenție!

La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.

În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dumnevoastră.

Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet sau orice defect al unei componente a produsului comandat, înainte de începerea montajului și să păstreze conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii acestora.

Înainte de a proceda la instalarea produsului, clientul are obligația de a verifica starea produsului. Dacă observați că acesta prezintă defecte, semne de lovire, crăpături, nu procedați la instalarea/asamblarea lui! În acest caz, vă pierdeți dreptul de garanție și retur, acceptând, odată cu instalarea produsului, faptul că nu mai aveți cum dovedi că acest produs a ajuns așa inițial și nu s-a deteriorat în timpul instalării/montării defectuoase.

Returul

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și suportând costurile de livrare. 

Procedura de retur va fi comunicata prin email, dupa inregistrarea sesizarii.

Costul transportului este suportat de Edepo pentru produsele ce prezinta neconformitati cu descrierea sau nereguli si se doreste returnarea acestuia.

Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, suma plătită la cumpărare va fi returnată prin transfer bancar în termen de maxim 14 zile de la data la care vânzătorul intră în posesia bunului.

Produsele pot diferi ca și culoare sau dimensiuni față de imaginile și textele postate pe pagina web. Detalii in sectiunea "Încheierea contractului"

 

Servicii post vanzare:

Serviciile post vanzare sunt construite in jurul ideii de a imbunatati si a facilita o relatie pe termen lung cu clientul, dupa ce acesta a achizitionat un produs.

Aceste servicii post-vanzare sunt puse la dispozitia clientului pentru suport tehnic, probleme legate de garantie sau orice alte informatii de care are nevoie clientul legate de produsul achizitionat si serviciile oferite. Metoda de contact poate fi prin telefon 0759-797-777, email contact@edepo.ro sau formular de contact.

In cazul in care clientul a dat consimtamantul primirii emailurilor din partea noastra:

  • Serviciile post-vanzare includ email-uri trimise catre client pentru a solicita o evaluare despre experienta achizitiei, in vederea imbunatatirii serviciilor noastre.
  • Serviciile post-vanzare pot include oferte si noutati exclusive prin intermediul newsletterului.

Nu exista campanii de marketing prin sms.

Clientii vor primi doar notificari legate de comanda de la edepo sau firma de curierat ce va face livrare. Numarul de telefon sau adresa de email(unde este cazul) este prezent pe awb si este folosit  de firma de curierat strict pentru intrarea in contact cu clientul pentru a putea efectua livrarea. Clientul este de acord cu aceste conditii in momentul plasarii comenzii.

Vor fi trimise mesaje de confirmare prin intermediul e-mailului(daca este furnizat) sau sms, legate de starea comenzii.

 

Garanții:

Garantie comerciala:

Detalii si informatii complete despre garantia comerciala se afla in pagina de Garantii

Reclamația se face telefonic la numărul: 0759797777 sau prin e-mail la: contact@edepo.ro sau formularul de contact

Constatarea se face în maximum 48 de ore după care veți fi anunțat de timpul necesar depanării, înlocuirii parțiale sau totale a produsului.

 

 

 

Legislație

Lege nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

Lege nr. OUG 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor

Ordonanța nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Eventualele reclamații primite din partea clienților persoane juridice, nu vor fi luate în considerare.

Colectarea datelor se va face direct de la dumneavoastră, astfel încât veți avea controlul absolut a datelor pe care le furnizați.

 

Politica de recenzii

Orice client EDEPO are dreptul sa scrie o recenzie pentru produsul cumparat si serviciile primite  prin platforma EDEPO.RO in conditia in care regulile politicii de recenzie sunt urmate.

Vrem sa imbunatatim serviciul si produsele noastre in mod constant, parerea clientului este un element foarte important pentru noi.

Reguli:

  1. Recenziile cu limbaj neadecvat, exagerat, vulgar sau jignitor vor fi respinse. 
  2. Continutul dublat nu este acceptat.
  3. Continut cu mesaje nesolicitate (SPAM) vor fi respinse
  4.  Recenzia trebuie sa faca referire strict la produsul sau serviciul primit din partea Edepo
  5. Textul si limbajul critic trebuie sa fie intr-un ton obiectiv si educativ. Continutul cu adjective denigratoare si inflacarate vor fi respinse. Critica negativa trebuie sa fie una constructiva pentru potentialii clienti pentru a-i ajuta in decizia achizitiei.
  6. Nu faceti referire la concurenta externa sau comparati cu produsele altor comercianti sau alte produse. Ramaneti strict la produsul achizitionat si detaliile despre acesta.
  7. Parerile legate de pret nu vor fi acceptate. Pretul poate fluctua din motive externe, precum pretul furnizorului,  pretul valutei sau alte conditii economice. Aceste elemente nu sunt in controlul nostru.
  8. Recenziile de natura tehnica sunt acceptate. In conditia in care afirmatia clientului se constata a fi mult prea exagerata si nu corespunde cu datele tehnice date de furnizor, este de natura contrara, nu reprezinta realitatea si poate influenta perceptia produsului in mod negativ, recenzia va fi respinsa.
  9.  Recenziile trebuie sa ramana strict la experienta personala, instigarile cu consecinte negative asupra unui produs sau serviciu cu intentia de a altera perceptia altor utilizatori din motive malicioase vor fi moderate. 
  10. Clientul are obligatia de a solicita remedierea unor probleme legate de produs sau serviciu in primele 14 zile de la primirea comenzii. In lipsa acestuia recenzia va fi supusa unor investigatii inainte de a fi aprobata.
  11. Recenziile nu sunt publicate in mod automat. Moderatorii au termen de 60 zile pentru publicarea lor.


In cazul unor experiente negative legate de produsul sau serviciul primit, in prima faza recomandam sa ne contactati la 0759-797-777 sau trimiteti email la contact@edepo.ro. Suntem 100% dispusi sa multumim fiecare client, din acest motiv avem rugamintea de a ne contacta prima data pentru rezolvarea oricarei neplaceri sau probleme. In lipsa acestuia, daca clientul nu depune efortul de a ne contacta si de a solicita remedierea problemei in termen de 14 zile, dar ulterior totusi decide sa lase o recenzie negativa, acesta va fi supusa unor investigatii. In unele cazuri poate duce la nepublicarea recenziei, in special daca nu s-au respectat conditiile de publicarea a recenziilor sau daca am fost tratati nejust si NU am fost informati de o posibila problema si NU ne-a fost data sansa pentru a remedia problema.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Clientul este automat de acord cu termenii si conditiile EDEPO TRADE SRL in momentul in care plaseaza o comanda online, pe email sau telefonic. Este obligatia clientului sa citeasca si sa inteleaga termenii inainte de a confirma comanda.