DETALII FIRMA

Denumirea companiei: SC EDEPO TRADE SRL
Adresa Sediului Social: Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Strada Muresului, nr. 45-45A, Corp A
Cod Postal: 400598
Cod Unic de Inregistrare (CUI): 41646476
Nr. Reg. Comertului: J12/3628/16.09.2019
EU VAT NUMBER: 41714996
IDENTIFICATOR LA NIVEL EUROPEAN: ROONRCJ12/3628/16.09.2019

 

BANCA

Banca Transilvania
CONT: RO69BTRONCRT0515421301

 

CONTACT

Telefon: 0759797777
Email: contact@edepo.ro

 

Termeni și condiții

În scopul prezentului contract se vor folosi următoarele definiții:

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe site, care prin finalizarea procesului de creare a contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termene si Condiții.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică a vânzătorului și a cumpărătorului.

Site – platforma online prin care utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite sau asigurate de S.C. EDEPO TRADE S.R.L.

 

Încheierea contractului 

Imaginile produselor care sunt prezentate pe site au caracter informativ și nu constituie oferte obligatorii de vânzare. Contractul cu Edepo Trade SRL este încheiat în momentul în care Edepo Trade SRL acceptă oferta cumpărătorului și efectuează livrarea, confirmând expedierea printr-un apel telefonic, SMS sau e-mail.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor dorite în coșul de cumparaturi, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin ordin de plată, transfer bancar sau plată prin ramburs. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului. Dacă produsul este indisponibil, există posibilitatea de a face comandă pentru acel produs, în acest caz se va cere un avans executat prin ordin de plată sau transfer bancar. 


Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vănzatorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil sau agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea acestuia.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

 

Prețurile

 Prețurile expuse pe pagina web (în limba română) sunt prețuri nete exprimate în moneda națională a României, lei. Prețul ofertelor este valabil și va fi finalizat în cazul în care procesul de comandă a fost urmat corect și comanda a fost aprobată.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp.

Prețul final al produsului și transportului este prețul la care produsul este aprobat de către solicitant și trimis prin e-mail. Prețul final poate fi modificat doar printr-un acord între părți.

În cazul în care comanda se modifică, indiferent de motiv, se aplică modalitățile de plată și transport în momentul modificării.

Prețurile promoționale sunt garantate în limita stocului și până în ultima zi a promoției. Prețurile expuse pe pagina web se pot schimba in funcție de cursul valutar din acea zi.

 

Modalități de plată și livrare

 

Factura proformă:

După preluarea comenzii, produsul este ambalat, apoi factura este întocmită și trimisă. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură.  Bunurile sunt expediate din depozitul furnizorului direct.

 

Plata ulterioară (sau ramburs):

Dacă achiziționarea se face prin curier, plata se face prin ramburs, la primirea produsului. Valoarea produsului se plătește în numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se găsește în plicul de expediție a coletului principal din comandă, în spatele documentului de transport. 

În cazul în care cumpărătorul este absent în ziua livrării, curierul îl va contacta pentru a stabili de comun acord o nouă dată de livrare. Cumpărătorul trebuie să contacteze curierul pentru a intra în posesia produselor în maximum 5 zile după prima prezentare a curierului la adresa de livrare. După expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de către curier expeditorului.

În cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expediției va fi facturat în comanda următoare.

 

Livrare parțială

Exista anumite cazuri excepționale în care anumite produse comandate nu mai exista în stocul furnizorului,  iar acest aspect nu poate fi corectat prin actualizarea stocurilor. În aceste situații, fără o notificare prealabilă vom factura doar produsele disponibile pentru a fi expediate cumparatorului. Pentru aceste situații, în momentul în care produsele intră în stoc, cumpărătorul va fi contactat pentru a i se aduce la cunoștință acest aspect în vederea expedierii produselor disponibile.

 

Atenție!

La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.

 

Returul

Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și suportând costurile de livrare. 

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri sau zgarieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat.

Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Costurile de transport pentru retur sunt suportate de client.

Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, suma plătită la cumpărare va fi returnată prin transfer bancar în termen de maxim 21 zile de la data la care vânzătorul intră în posesia bunului.

Produsele pot diferi ca și culoare sau dimensiuni față de imaginile și textele postate pe pagina web.

 

Garanții:

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de garanție timp de 12 luni. Toate produsele defecte în perioada de garanție vor fi returnate la departamentul tehnic cu documentele de achiziție (factură, certificat de garanție).

Garanția se acordă conform legislației române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul a fost folosit corespunzător și este valabilă numai însoțită de nr. facturii, dovada plății produsului și certificatul de garanție.

Garanția furnizată nu afectează drepturile statutare ale consumatorului prin legislația aplicabilă în vigoare (Legea 449/2003; OG 21/1992) și nici drepturile consumatorului în raport cu vânzătorul.

 

Această garanție, indiferent de termenul oferit de producător, nu acoperă următoarele:

  • defectele cauzate de manevrarea brutală sau uzură;
  • defectele sau stricăciunile cauzate de utilizarea incorectă/necorespunzătoare a produsului, inclusiv de utilizarea contrară instrucțiunilor date de producător;
  • garanția comercială încetează să mai fie executorie dacă produsul a fost deschis, modificat sau reparat reparat cu piese neautorizate 
  • garanția încetează să mai fie executorie dacă produsul a fost expus la umezeală, la condiții extreme din punct de vedere termic sau al altor factori de mediu, la treceri bruște de la o stare termică sau de mediu la alta, la coroziune, la oxidare, dacă a intrat în contact cu alimente, cu lichide sau cu produse chimice, sau dacă a fost depozitat în condiții neconforme cu cele specificate de producător.
  • intervenții executate de către persoane neautorizate.

 

Reclamația se face telefonic la numărul: 0759797777 sau prin e-mail la: contact@edepo.ro

Returnarea produselor se face la sediul societății furnizorului, SC Gebotools SRL Cluj Napoca, Strada Traian Vuia nr 14-16.

Firma poate asigura preluarea produsului ce se dorește returnat de la adresa comunicata, prin curier rapid, sau puteți aduce direct produsul la sediul furnizorului nostru SC Gebotools SRL.

Constatarea se face în maximum 48 de ore după care veți fi anunțat de timpul necesar depanării, înlocuirii parțiale sau totale a produsului.

 

Service post garanție:

Toate produsele comercializate de către Edepo Trade SRL beneficiază de service după perioada de garanție. Acest lucru se face contra cost, dar la prețuri speciale pentru clienți. Demersurile sunt asemănătoare cu cele de la garanție.

 

Legislație

Lege nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor

Lege nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor

Ordonanța nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Eventualele reclamații primite din partea clienților persoane juridice, nu vor fi luate în considerare.

Colectarea datelor se va face direct de la dumneavoastră, astfel încât veți avea controlul absolut a datelor pe care le furnizați.