Retur
Atenție!
La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul).
Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele.
Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.
Informații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web.
Orice modificare a stării produselor face imposibilă vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
Returul
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri sau zgarieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Dacă produsul primit nu este conform descrierii, are un defect sau este incomplet, clientul are dreptul de a solicita remedierea acestuia. Daca remedierea problemei nu este posibilă, clientul are dreptul la retur fara costuri adiționale.
Dacă vânzătorul oferă readucerea produsului neconform în starea conformă dar clientul totuși optează pentru retur atunci clientul suportă costurile de transport.
Dacă produsul este conform descrierii si nu există probleme de calitate, dar clientul s-a răzgândit sau intenția a fost doar testarea produsului, costul de transport pentru retur este suportat de către client. Returul va fi acceptat doar daca produsul este in starea originala.
Produsul returnat va fi verificat înainte de rambursarea banilor.
Dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, suma plătită la cumpărare va fi returnată (exceptând valoarea transportului din factura initiala) prin transfer bancar în termen de maxim 14 zile de la data la care vânzătorul intră în posesia bunului.
In cazul in care produsul este deteriorat din vina clientului sau a transportatorului solicitat de catre client, suma daunei poate fi calculata si dedusa din suma totala destinata pentru rambursarea banilor.
Produsele pot diferi ca și culoare sau dimensiuni față de imaginile și textele postate pe pagina web. Nu ne asumam raspundere pentru diferente minore estetice/vizuale prezentate prin imaginile postate pe siteul EDEPO.RO si produsul vandut. Diferentele minore pot varia datorita modificarilor facute de catre producator de la un lot de produs la altul.
Prin plasarea comenzii Clientul este automat de acord ca în cazul produselor care la returnare prezintă urme de uzura, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, fără ambalaj, semiasamblate, ne rezervăm dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea produsului la starea inițială, taxe ce vor fi comunicate clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
Formular contact: